Scotch & Soda Omnichannel

scotch

Uitdaging

Scotch & Soda is een trendy fashion brand met heren-, dames- en kindercollecties en een designstudio aan de Keizersgracht in het hart van Amsterdam. Scotch & Soda heeft wereldwijd meer dan 150 winkels, ruim 8.000 andere verkooppunten, waaronder de meest toonaangevende warenhuizen, en natuurlijk een webstore.

Mediativity diende samen met twee business partners een voorstel in voor de ontwikkeling van een pragmatische Omnichannel/CRM strategie en won daarmee de pitch.

Oplossing

Het traject voor de ontwikkeling van de Omnichannel/CRM strategie werd opgedeeld in drie Sprints van een maand en bevatte o.a. een aantal experience rooms, een inspiration room, een aantal creatieve conceptontwikkelingsessies, het maken van een roadmap en de ontwikkeling van een business case. In co-creatie met de klant.

Resultaat

Met de oplevering van het project heeft Scotch & Soda een pragmatische toekomstvisie en -strategie, een roadmap met een groot aantal creatieve Omnichannel/CRM concepten (geprioritiseerd) en een business case ter beschikking gekregen. De klant heeft aangegeven zeer tevreden te zijn met deze oplevering en de eerste concepten zijn reeds geimplementeerd!

Terug naar het overzicht