Royaan Strategie Foodservice

vandobbenhires

Uitdaging

Snackproducent Royaan (o.a. Van Dobben, Kwekkeboom) uit Wijk bij Duurstede was op zoek naar inspiratie, concept en strategie op gebieden van marktbewerking, contactstrategie, branding en loyaliteit in een aantal specifieke foodservice segmenten.

Oplossing

Mediativity deed desk- en fieldresearch in een aantal specifieke foodservice segmenten, analyseerde data en maakte rapportages. Verder organiseerde en verwerkte Mediativity een brainstormsessie (o.a. in samenwerking met The Creativity Company), werkte zij een aantal innovatieve marktbewerkingsconcepten uit en presenteerde die aan het Royaan management.

Resultaat

Royaan management kreeg hierdoor inzicht in nieuwe marktsegmenten, veel ideeën, een aantal innovatieve marktbewerkingsconcepten en contactstrategieen gericht op branding en loyaliteit. E.e.a. werd verrijkt met praktische implementatieadviezen en aanbevelingen.

Arno van Pinxteren (Senior Marketing Manager Royaan a.i.): “Theo haalt zijn inspiratie uit de markt en vertaalt deze naar concrete, direct uitvoerbare ideeën. Keus genoeg! Heerlijk!”

Terug naar het overzicht