Diversey Digital Transformation

IMG_4570 2

Uitdaging

Diversey Care is een leidende, internationale aanbieder van slimme en duurzame oplossingen op gebied van schoonmaak en hygiene.

Mediativity werd gevraagd om een tailor-made Digital Masterclass te ontwikkelen en te geven aan 50 Marketing & Sales Managers van werkmaatschappijen uit 21 landen tijdens een internationale meeting in Lissabon. En vervolgens om een Digital Transformation Programma te ontwikkelen en te leiden voor de implementatie van Digital in de Europese en wereldwijde business.

Oplossing

Mediativity heeft een tailor-made Digital Masterclass ontwikkeld met daarin kennis, theoretische modellen, verhalen, videos maar vooral veel praktische ervaringen en cases. Specifiek gericht op de business omgeving van de klant. De deelnemers werden in een aantal interactieve Break-Out sessies aan het werk gezet om het geleerde direct te vertalen naar de actuele business praktijk. Vervolgens heeft Mediativity een Digital Transformation Programma ontwikkeld in samenspraak met het management van zowel hoofdkantoor als de diverse lokale werkmaatschappijen in Europa en de wereld.

Resultaat

De Digital Masterclass van 1 dag was een succes en kreeg een goede beoordeling van de deelnemers. De deelnemers gingen met veel nieuwe kennis en inspiratie naar huis en hadden zelfs al een eerste aanzet voor hun lokale digitale marketing strategie en -plannen. Het Digital Transformation Programma is zeer goed ontvangen en loopt momenteel nog.

Karel van Gorp (Global Director Consumer Brands Diversey Care): “Theo verzorgde voor ons een tailor-made Masterclass Digital in Lissabon en dat was erg goed, relevant en actionable!”

Terug naar het overzicht