Media innovatie

Media als key-enabler voor voortgang

Definitie

“Het ontwikkelen, implementeren en evalueren van vernieuwende media strategieën, ideeën en concepten om onderscheidend vermogen te creëren en daarmee omzetgroei en/of imagoverbetering te realiseren”

Mediativity 2008

MWG Criteria

Criteria voor MWG AMMA Awards ‘Beste Media Innovatie’.

  • Een vernieuwend medium/middel/kanaal
  • Een innovatie binnen een bestaand medium/middel/kanaal
  • Een nieuwe toepassing binnen een bestaand medium
  • Een nieuwe toepassing binnen een bestaand medium
  • Een nieuwe combinatie van bestaande media/middelen/kanalen
  • Een vernieuwend business concept/idee

Waarom?

  • U heeft behoefte aan inspiratie, kennis en ervaring op het gebied van innovatieve (digitale) media
  • De wereld van media verandert zeer snel en u vindt het steeds lastiger om doelgroepen effectief en efficiënt te bereiken en te beraken
  • Uw winst staat onder druk en u richt zich op verbetering van ROMI (Return On Marketing Investment) en Employee Productivity

Creëer onderscheid

…door inzet van media die:

  • beter aansluiten bij de identiteit van uw bedrijf
  • de doelgroep sneller bereiken en beraken

en word zo een “Purple Cow”!

Beter, Sneller, Goedkoper

  • Beter

    Hogere omzet, hoger marktaandeel, verbeteringen op kennis-, houding- en gedragsniveau

  • Sneller

    Snellere time-to-market, snellere opbouw trial

  • Goedkoper

    Lagere kosten door efficiëntere processen, meer kunnen doen met minder mensen