Golden Challenge Award voor Robijn 4D Experience

Op 21 april jl. heeft Robijn/Unilever Nederland de “Golden Challenge Award” gewonnen met haar campagne “Robijn Sensation 4D Experience” in de categorie “Shopper Activation”. Mediativity was verantwoordelijk voor o.a. concept en regie van deze campagne.

http://www.challengeawards.nl/

Jury commentaar: “Gold winnaar in deze categorie is Unilever Homecare Benelux met de titel ‘Robijn Sensation 4D Experience’. Opvallend is de gekozen aanpak in een moeilijke categorie waarbij niet alleen op de winkelvloer maar ook daarbuiten actief ingezet is op shopper activatie.”

Wij feliciteren Robijn/Unilever Nederland en haar businesspartners met dit prachtige resultaat!


door info@mediativity.nl op 10 mei 2011

Geplaatst in: Mediativity nieuws

Tags: Gold, Golden Challenge Award, mediativity, Robijn, Robijn Sensation 4D Experience, Shopper Activation, Theo van de Kamp, Unilever Nederland


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *